
Obrazuje buduće diplomirane komunikologe, koji ostvaruju profesionalnu karijeru na poslovima marketinga, medija, novinarstva, odnosa s javnošću, komunikacija u kompanijama, javnim ustanovama i ostalim organizacijama.
Ciljevi ovog studijskog programa uključuju:
- sticanje znanja i veština za razvoj kreativnih sposobnosti potrebnih za obavljanje poslova u oblasti medija i komunikacija
- razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, jasnog i efikasnog izražavanja, preciznost i smislenost u komunikaciji, kao i delotvorne upotrebe jezika
- razvijanje sposobnosti snalaženja u realnim situacijama, timskog rada i saradnje
- osposobljavanje za dalje lično usavršavanje i školovanje na master i doktorskim akademskim studijama.
Studijski program traje 4 godine. Završetkom ovog studijskog programa studenti stiču 240 ECTS i akademski naziv Diplomirani komunikolog.
.
Po završetku ovog programa diplomirani komunikolog može da se zaposli kao:
Mediji | Marekting | Korporativne komunikacije |
---|---|---|
Žurnalista/novinar izveštač Urednik specijalizovanih rubrika Urednik medija Kolumnista Istraživač medijskih sadržaja Radio i TV voditelj, prezenter Organizator programa Producent u medijima Menadžer medijskih projekata Analitičar medija Medijski savetnik Predavač veština Medijski preduzetnik | Account manager Savetnik za marketing Internet marketing specijalista Marketing menadžer PR menadžer Copywriter Rukovodilac marketing projekata Multimedija manager Istraživač marketinga Vođa digitalnog marketinga Community manager Menadžer sadržaja Marketinški preduzetnik | PR konsultant Portparol Medija planer Analitičar Vođa komunikacijskih projekata Planer komunikacija Brand developer Planer marketinških kampanja Savetnik za oglašavanje Vođa CSR projekata Press kliping menadžer Menadžer digitalnih komunikacija Trener komunikacionih veština |
.
Nastavni plan OAS Komunikacije
.
Prvi semestar
Istorija komuniciranja
Psihologija
Informatika 1
Engleski jezik 1
Izborni predmet 1 (Nemački jezik 1 ili Francuski jezik 1)
Izborni predmet 2 (Medijska kultura ili Novi mediji i građansko novinarstvo)
Izborni predmet 3 (Analiza diskursa ili Etika javnog komuniciranja)
Drugi semestar
Osnove komunikologije
Marketing
Teorije kulture i umetnosti
Akademsko pisanje
Engleski jezik 2
Izborni predmet 4 (Nemački jezik 2 ili Francuski jezik 2)
Izborni predmet 5 (Mediji zajednice ili Propaganda)
Treći semestar
Teorija komuniciranja
Odnosi s javnošću
Informatika 2
Engleski jezik 3
Izborni predmet 6 (Nemački jezik 3 ili Francuski jezik 3)
Izborni predmet 7 (Mediji i ekologija ili Komuniciranje u obrazovanju)
Izborni predmet 8 (Marketing elektronskih medija ili Kreativne industrije)
Četvrti semestar
Jezik i strilistika
Političko komuniciranje
Odnosi s medijima
Televizijska industrija
Engleski jezik 4
Izborni predmet 9 (Nemački jezik 4 ili Francuski jezik 4)
Izborni predmet 10 (Audiovizuelne komunikacije ili Upravljanje događajima)
Peti semestar
Javna sfera i javno mnjenje
Medijski sistem Srbije
Krizno komuniciranje
Engleski jezik 5
Izborni predmet 11 (Nemački jezik 5 ili Francuski jezik 5)
Izborni predmet 12 (Politički marketing ili Digitalne medijske platforme)
Izborni predmet 13 (Psihologija masovnih komunikacija ili Popularna kultura)
Šesti semestar
Komunikacija brenda
Medijska pedagogija
Korporativno komuniciranje
Retorika
Engleski jezik 6
Izborni predmet 14 (Nemački jezik 6 ili Francuski jezik 6)
Izborni predmet 15 (Korporativni identitet ili Naratologija)
Sedmi semestar
Storytelling
Marketing društvenih mreža
Imidž i upravljanje ugledom
Engleski jezik 7
Izborni predmet 16 (Nemački jezik 7 ili Francuski jezik 7)
Izborni predmet 17 (Tehnika javnog nastupa ili promocija ličnog brenda)
Izborni predmet 18 (Filmska i TV estetika ili Novi mediji u umetnosti)
Osmi semestar
Neverbalno komuniciranje
Osnove upravljanja komunikacijama rizika
Osnove upravljanja medijskim projektima
Geopolitika i komunikacije
Engleski jezik 8
Izborni predmet 19 (Nemački jezik 8 ili Francuski jezik 8)
Izborni predmet 20 (Upravljanje PR kampanjama ili Copywriting)
.
Školarina se plaća po dinamici koju ugovore Škola i student ili u mesečnim ratama. Za jednokratnu uplatu godišnje školarine važi dodatni popust od 10%
Za sve informacije pozovite 011 26 04 608, 064 980 60 60 ili nam pišite na mejl viskom@viskom.ac.rs. Prijavu zainteresovanosti za upis na studijski program možete poslati i popunjavanjem online formulara u nastavku strane.
.
.