Smer Komunikacije

Obrazuje buduće diplomirane komunikologe, koji ostvaruju profesionalnu karijeru na poslovima marketinga, medija, novinarstva, odnosa s javnošću, komunikacija u kompanijama, javnim ustanovama i ostalim organizacijama.

Ciljevi ovog studijskog programa uključuju:

  • sticanje znanja i veština za razvoj kreativnih sposobnosti potrebnih za obavljanje poslova u oblasti medija i komunikacija
  • razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, jasnog i efikasnog izražavanja, preciznost i smislenost u komunikaciji, kao i delotvorne upotrebe jezika
  • razvijanje sposobnosti snalaženja u realnim situacijama, timskog rada i saradnje
  • osposobljavanje za dalje lično usavršavanje i školovanje na master i doktorskim akademskim studijama.

Studijski program traje 4 godine. Završetkom ovog studijskog programa studenti stiču 240 ECTS i akademski naziv Diplomirani komunikolog.

.

Po završetku ovog programa diplomirani komunikolog može da se zaposli kao:

MedijiMarektingKorporativne komunikacije
Žurnalista/novinar izveštač
Urednik specijalizovanih rubrika
Urednik medija
Kolumnista
Istraživač medijskih sadržaja
Radio i TV voditelj, prezenter
Organizator programa
Producent u medijima
Menadžer medijskih projekata
Analitičar medija
Medijski savetnik
Predavač veština
Medijski preduzetnik
Account manager
Savetnik za marketing
Internet marketing specijalista
Marketing menadžer
PR menadžer
Copywriter
Rukovodilac marketing projekata
Multimedija manager
Istraživač marketinga
Vođa digitalnog marketinga
Community manager
Menadžer sadržaja
Marketinški preduzetnik
PR konsultant
Portparol
Medija planer
Analitičar
Vođa komunikacijskih projekata
Planer komunikacija
Brand developer
Planer marketinških kampanja
Savetnik za oglašavanje
Vođa CSR projekata
Press kliping menadžer
Menadžer digitalnih komunikacija
Trener komunikacionih veština

.

Nastavni plan OAS Komunikacije

.

Prva godina
Druga godina
Treća godina
Četvrta godina
Prva godina

Prvi semestar

 

Istorija komuniciranja
Psihologija
Informatika 1
Engleski jezik 1
Izborni predmet 1 (Nemački jezik 1 ili Francuski jezik 1)
Izborni predmet 2 (Medijska kultura ili Novi mediji i građansko novinarstvo)
Izborni predmet 3 (Analiza diskursa ili Etika javnog komuniciranja)

 

Drugi semestar

 

Osnove komunikologije
Marketing
Teorije kulture i umetnosti
Akademsko pisanje
Engleski jezik 2
Izborni predmet 4 (Nemački jezik 2 ili Francuski jezik 2)
Izborni predmet 5 (Mediji zajednice ili Propaganda)

Druga godina

Treći semestar

 

Teorija komuniciranja
Odnosi s javnošću
Informatika 2
Engleski jezik 3
Izborni predmet 6 (Nemački jezik 3 ili Francuski jezik 3)
Izborni predmet 7 (Mediji i ekologija ili Komuniciranje u obrazovanju)
Izborni predmet 8 (Marketing elektronskih medija ili Kreativne industrije)

 

Četvrti semestar

 

Jezik i strilistika
Političko komuniciranje
Odnosi s medijima
Televizijska industrija
Engleski jezik 4
Izborni predmet 9 (Nemački jezik 4 ili Francuski jezik 4)
Izborni predmet 10 (Audiovizuelne komunikacije ili Upravljanje događajima)

Treća godina

Peti semestar

 

Javna sfera i javno mnjenje
Medijski sistem Srbije
Krizno komuniciranje
Engleski jezik 5
Izborni predmet 11 (Nemački jezik 5 ili Francuski jezik 5)
Izborni predmet 12 (Politički marketing ili Digitalne medijske platforme)
Izborni predmet 13 (Psihologija masovnih komunikacija ili Popularna kultura)

 

Šesti semestar

 

Komunikacija brenda
Medijska pedagogija
Korporativno komuniciranje
Retorika
Engleski jezik 6
Izborni predmet 14 (Nemački jezik 6 ili Francuski jezik 6)
Izborni predmet 15 (Korporativni identitet ili Naratologija)

Četvrta godina

Sedmi semestar

 

Storytelling
Marketing društvenih mreža
Imidž i upravljanje ugledom
Engleski jezik 7
Izborni predmet 16 (Nemački jezik 7 ili Francuski jezik 7)
Izborni predmet 17 (Tehnika javnog nastupa ili promocija ličnog brenda)
Izborni predmet 18 (Filmska i TV estetika ili Novi mediji u umetnosti)

 

Osmi semestar

 

Neverbalno komuniciranje
Osnove upravljanja komunikacijama rizika
Osnove upravljanja medijskim projektima
Geopolitika i komunikacije
Engleski jezik 8
Izborni predmet 19 (Nemački jezik 8 ili Francuski jezik 8)
Izborni predmet 20 (Upravljanje PR kampanjama ili Copywriting)

.

Školarina se plaća po dinamici koju ugovore Škola i student ili u mesečnim ratama. Za jednokratnu uplatu godišnje školarine važi dodatni popust od 10%

Za sve informacije pozovite 011 26 04 608, 064 980 60 60 ili nam pišite na mejl viskom@viskom.ac.rs. Prijavu zainteresovanosti za upis na studijski program možete poslati i popunjavanjem online formulara u nastavku strane.

.

 

 

.