Studijski program Komunikacije

Obrazuje i razvija buduće komunikologe medija i komunikacija, koji ostvaruju profesionalnu karijeru na poslovima marketinga, medija, novinarstva, odnosa s javnošću, komunikacija u kompanijama, vladinim i nevladinim organizacijama. Potreba za ovim zanimanjima neprestano raste a zapošljivot kadrova je visoka.

Ciljevi ovog studijskog programa uključuju:

  • sticanje znanja i veština za razvoj kreativnih sposobnosti potrebnih za obavljanje poslova u oblasti medija i komunikacija
  • razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, jasnog i efikasnog izražavanja, preciznost i smislenost u komunikaciji, kao i delotvorne upotrebe jezika
  • razvijanje sposobnosti snalaženja u realnim situacijama, timskog rada i saradnje
  • osposobljavanje za dalji lično usavršavanje i školovanje na master i doktorskim akademskim studijama.

Studijski program traje 4 godine. Završetkom ovog studijskog programa studenti stiču 240 ECTS i akademski naziv Diplomirani komunikolog.

Po završetku ovog programa diplomirani komunikolog može da se zaposli kao:

MedijiMarektingKorporativne komunikacije
Žurnalista/novinar izveštač
Urednik specijalizovanih rubrika
Urednik medija
Kolumnista
Istraživač medijskih sadržaja
Radio i TV voditelj, prezenter
Organizator programa
Producent u medijima
Menadžer medijskih projekata
Analitičar medija
Medijski savetnik
Predavač veština
Medijski preduzetnik
Account manager
Savetnik za marketing
Internet marketing specijalista
Marketing menadžer
PR menadžer
Copywriter
Rukovodilac marketing projekata
Multimedija manager
Istraživač marketinga
Vođa digitalnog marketinga
Community manager
Menadžer sadržaja
Marketinški preduzetnik
PR konsultant
Portparol
Medija planer
Analitičar
Vođa komunikacijskih projekata
Planer komunikacija
Brand developer
Planer marketinških kampanja
Savetnik za oglašavanje
Vođa CSR projekata
Press kliping menadžer
Menadžer digitalnih komunikacija
Trener komunikacionih veština

 

Nastavni plan OAS Komunikacije

Prva godina Prvi semestar

Istorija komuniciranja
Psihologija
Informatika 1
Engleski jezik 1
Izborni predmet 1 (Nemački jezik 1 ili Francuski jezik 1)
Izborni predmet 2 (Medijska kultura ili Novi mediji i građansko novinarstvo)
Izborni predmet 3 (Analiza diskursa ili Etika javnog komuniciranja)

Drugi semestar

Osnove komunikologije
Marketing
Teorije kulture i umetnosti
Akademsko pisanje
Engleski jezik 2
Izborni predmet 4 (Nemački jezik 2 ili Francuski jezik 2)
Izborni predmet 5 (Mediji zajednice ili Propaganda)

Druga godina Treći semestar

Teorija komuniciranja
Odnosi s javnošću
Informatika 2
Engleski jezik 3
Izborni predmet 6 (Nemački jezik 3 ili Francuski jezik 3)
Izborni predmet 7 (Mediji i ekologija ili Komuniciranje u obrazovanju)
Izborni predmet 8 (Marketing elektronskih medija ili Kreativne industrije)

Četvrti semestar

Jezik i strilistika
Političko komuniciranje
Odnosi s medijima
Televizijska industrija
Engleski jezik 4
Izborni predmet 9 (Nemački jezik 4 ili Francuski jezik 4)
Izborni predmet 10 (Audiovizuelne komunikacije ili Upravljanje događajima)

Treća godina Peti semestar

Javna sfera i javno mnjenje
Medijski sistem Srbije
Krizno komuniciranje
Engleski jezik 5
Izborni predmet 11 (Nemački jezik 5 ili Francuski jezik 5)
Izborni predmet 12 (Politički marketing ili Digitalne medijske platforme)
Izborni predmet 13 (Psihologija masovnih komunikacija ili Popularna kultura)

Šesti semestar

Komunikacija brenda
Medijska pedagogija
Korporativno komuniciranje
Retorika
Engleski jezik 6
Izborni predmet 14 (Nemački jezik 6 ili Francuski jezik 6)
Izborni predmet 15 (Korporativni identitet ili Naratologija)

Četvrta godina Sedmi semestar

Storytelling
Marketing društvenih mreža
Imidž i upravljanje ugledom
Engleski jezik 7
Izborni predmet 16 (Nemački jezik 7 ili Francuski jezik 7)
Izborni predmet 17 (Tehnika javnog nastupa ili promocija ličnog brenda)
Izborni predmet 18 (Filmska i TV estetika ili Novi mediji u umetnosti)

Osmi semestar

Neverbalno komuniciranje
Osnove upravljanja komunikacijama rizika
Osnove upravljanja medijskim projektima
Geopolitika i komunikacije
Engleski jezik 8
Izborni predmet 19 (Nemački jezik 8 ili Francuski jezik 8)
Izborni predmet 20 (Upravljanje PR kampanjama ili Copywriting)

Iskoristite 20% popusta koji dajemo samo ove školske godine! Cena školarine za prvu generaciju studenata komunikologije je 1.200 evra, umesto 1.500 evra. Školarina se plaća u mesečnim ili češćim ratama. Za jednokratnu uplatu godišnje školarine važi dodatni popust od 10%, a za jednokratnu uplatu semestralne školarine 5%.

Za prijavu i sve informacije pozovite 011 26 04 608, 064 980 60 60 ili nam pišite na mejl upis@viskom.edu.rs. Prijavu na studijski program komunikologije možete ostvariti i popunjavanjem ONLINE formulara u nastavku strane.

 

 

 

 

Podelite na mrežama